ILMAINEN TOIMITUS YLI 49€ OSTOKSIIN
Takuu 2018-01-24T15:31:56+00:00

Takuu ja virhevastuu
Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Rannekellojen osalta takuu käsittää vain kellon koneiston ja mahdolliset valmistusviat. Takuu ei korvaa rannekellon rungon, rungon pinnoitteen, lasin ja rannekkeen normaalia kulumista käytössä. Takuuehdot löytyvät yleensä kellon käyttöohjeista, erillisestä takuulomakkeesta tai valmistajan osoittamasta verkko-osoitteesta. Rannekellojen takuuaika vaihtelee merkeittäin, mutta yleisin takuuaika on kaksi vuotta.  Huoltopaikka määräytyy valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti.

Pyydämme asiakkaita ottamaan meihin yhteyttä takuuasioissa [email protected] tai puhelimella 040 4506558.

Kello ja Kulta Palmu Oy pidättää oikeuden todentaa tuotteissa ilmoitetut virheet. Aiheettoman huoltokäynnin kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Emme ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut ja postittamisesta aiheutuneet logistiset kustannukset. Rannekellon fyysinen avaaminen sen muokkaamiseksi päättää takuun ja laissa määritellyn virhevastuun ellei valmistaja ole toisin ilmoittanut. Tuotteen fyysinen muokkaaminen päättää palautusoikeuden, takuun ja kuluttajasuojan mukaisen virhevastuun. Kello ja Kulta Palmu Oy ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Oikeus tuotteessa olevan vian luonteen ja laadun tarkastamiseen säilyy Kello ja Kulta Palmu Oy:llä myös kaupan perumisen yhteydessä. Takuuaikana rannekellojen paristot on vaihdettava ammattitaitoisissa kelloliikkeissä.

Reklamaatiot
Ostotodistus on välttämätön reklamoitaessa tavaran virheestä. Kello ja Kulta Palmu Oy käsittelee ainoastaan kirjallisen reklamaation, joka voidaan toimittaa joko sähköpostilla tai kirjeenä. Vapaamuotoisen reklamaation voi toimittaa sähköpostilla osoitteeseen [email protected] tai postitse osoitteen Vihtorinkatu 2, 23800 Laitila.

Toimituksessa rikkoutuneet tuotteet pyritään korvaamaan uudella välittömästi. Huolellisesta pakkaamisestamme huolimatta posti ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys meihin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Mikäli tilauksesi on vahingoittunut, pyydämme sinua lähettämään meille kuvia, jos mahdollista.

Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen,  joten Kello ja Kulta Palmu Oy ei korvaa asiakkaan asiamieskuluja.